Saturday, September 3, 2011

टाटाको क्रसओभर आरिया बजारमा


काठमाडौं – बेलायती कम्पनी ल्यान्ड रोभर खरिद गरेपछि टाटाले अन्तराष्ट्रिय बजारको उपस्थिती बढाउदै लैजाने योजना स्पस्ट पारेको थियो । लगत्तै आएको टाटा नानोले कम्पनीको अन्तराष्ट्रिय चर्चा माथि पु¥यायो । त्यसपछि विश्वबजारमा सुविधासम्पन्न गाडी स“ग प्रतिस्पर्धा गर्ने गरी आरिया बजारमा अँएको छ । यहि महिनाबाट नेपाली बजारमा यसको विक्री सुरु भएको छ । अन्य कार जस्तै टाटाले आरियालाई पनि अध्यक्ष रतन टाटाको उपस्थितीमा भारतको आर्थिक राजधानी मुम्बईमा पहिलो प्रदर्शन गरेको थियो ।
सवारीसाधन सम्बन्धी पत्रिका ओभर ड्राइभले आरियाबाट टाटा कम्पनीले ‘ब्रेड बटर’ सेगमेन्ट देखि छलाङ हानेको उल्लेख गर्दै ५ मध्ये ४ अंक दिएको छ । कम्पनी आफैले यसलाई स्र्पोट्स युटिलिटि भिएकल (एसयुभी) को शरिरमा सेडानको उत्कृष्टता भन्दै ‘क्रसओभर’ को व्याख्या गरेको छ ।
१६ भेल्भ रहेको आरियामा ७ जनाको सिट क्षमता छ । ६० लिटर इन्धन ट्याङ्क सहित तीन रंगमा हाल यो उपलब्ध छ । बिभिन्न सुविधा सहित ३ प्रकारमा यसलाई सिप्रदी ट्रेडिङले बजारमा ल्याएको छ । आरिया प्लेजर ४७ लाख ९५ हजार, प्रेस्टिज ५१ लाख ९५ हजार र प्राइड ५४ लाख ९५ हजार रुपैया“मा उपलब्ध रहेको कम्पनीले जनाएको छ ।
आरियामा रहेको स्याटेलाइट नेभिगेसन सिस्टमले गन्तव्य तर्फ जान सजिलो हुने जनाइएको छ । पानी पर्न थालेपछि आफै वाइपर चल्ने र प्रकासको आधारमा बाहिरी हेडलाइट देखि भित्रको लाइटिङ सिस्टमले काम गर्ने गरी बनाइएको छ । तापक्रम अनुसार आफै वातावरण तयार गर्ने आरियामा पछाडी दौडदा हेर्न मिल्ने क्यामेरा पनि प्रयोग भएको छ । संगितका लागि ६ वटा ठुला स्पिकर रहेको साउन्ड सिस्टममा आइपोड र युएसबिका साथै ब्लुटुथ पनि प्रयोग गर्न सकिने सेवा दिइएको छ । ५ वटा सम्म टेलिफोन नम्बर टाटा ब्लुटुथ मार्फत सवारी चलाउदै प्रयोग गर्न सकिन्छ ।
सवारी साधानको अवस्था बताइरहने ‘ड्राइभर इन्फरमेशन सिस्टम’ यसमा जोडिएको छ । भित्र छतमा आकार अनुसारका सामान राख्नका लागि स्थान र पेय पदार्थ राख्नका लागि ग्लोभ बस्क चिलर पनि राखिएको छ । सुरक्षा र आरामका लागि सिटमा विशेष व्यवस्था गरिएको आरियामा बाटो अनुसारको नियन्त्रणका लागि दुई भिन्नै प्रणाली प्रयोग भएको छ । इलेक्ट्रोनिक स्टेबलिटि प्रोग्राम र ट्राक्सन कन्ट्रोल सिस्टमले गाडीलाई बाटोबाट चिप्लन नदिने कम्पनीको दाबी छ । अत्यावस्यक अवस्थामा रोकिन इलेक्ट्रोनिक ब्रेक फोस्र्ड डिस्ट्रिब्युसन र एन्टी ब्रेकिङ सिस्टमले चिप्लन नदिने जनाइएको छ । ६ वटा एयर ब्याग, हटाउन मिल्ने स्टेरिङ लगायतका बिभिन्न सुरक्षा उपाय यसमा राखिएको छ । 
भारतिय सवारीसाधन समिक्षक कउस्तुभ सिन्देले यसका केहि नराम्रा पक्ष पनि देखाएका छन् । उनले यसको पछिल्लो सिट भएको स्थानको उचाई, सनरुफको कमि, गियरबक्स अटोमेटिक नरहेको लगायत यसका केहि कमजोर पक्ष भनी व्याख्या गरेका छन् । तर आवस्यकता अनुसार टु वा फोर विल बनाउन सकिने आरियाले बजारमा नया“ सेगमेन्ट बनाउने दाबी उनको छ ।

No comments:

Post a Comment